Op woensdagavond 10 december was er in plaats van een reguliere koorrepetitie een gezellig samenzijn ter ere van het naderende kerstfeest. Het was meteen ook de laatste repetitie van 2025.

Voor de pauze werden er sfeervolle kerstliedjes gezongen en daarna was het tijd voor ontspanning met een drankje en een hapje. En als extraatje waren er een paar leuke voordrachten.

De heerlijke hapjes waren, net als andere jaren, weer verzorgd door onze eigen chefkok Ria.

Na deze gezellige avond volgen een paar weken rust, maar op 7 januari beginnen de Wieringer Sanghers weer energiek en enthousiast aan de eerste repetitie van 2026.
