Op dinsdagmiddag 21 april reisden de Wieringer Sanghers naar Wognum om daar op te treden op een middag van de gezamenlijke ouderbonden van Nibbixwoud en Wognum. De gezellige middag werd gehouden in een zaal van Partycentrum Stam. In de grote zaal zaten wel zo´n 90 mensen te wachten op ons optreden.

Toen het lukte om al die mensen een beetje stil te krijgen, konden we van start gaan met ons weer heel gevarieerde programma. Voor de pauze zongen we o.a. De edelweiss staat weer in bloei, Droomland, Brandend zand en de vrolijke medley met liedjes van Annie M.G. Schmidt/ Harry Bannink. Magda zong solo “Het Winkeltje”.

Tijdens de modeshow kregen de mensen informatie over onze klederdracht en de leefgewoonten van rond 1900 op Wieringen. Ria en Simon maakten weer een heel toneelstuk van het showen van de nachtkleding uit lang vervlogen tijden,

Na de pauze mochten de mannen aftrappen met Westzuidwest van Ameland, Daarna volgden nog meer leuke liedjes zoals: Marina, Op een mooie pinksterdag, Dans nog eenmaal met mij en Naar de kermis. Na ons optreden kon het publiek zich nog te buiten gaan aan een bingo, maar voor ons was het weer tijd om noordwaarts te gaan.
